Masalseyhan Merhaba kizlar son 3 gundur belim agriyo oyle sidettli degil sadece kalkarken agriyor yururken de degil otururukende. İnternette baktim ama dusuk tehlikesi falan yaziyor biraZ tedirgin oldum acikcasi bu arada 13 haftaligim..
Bahara Masalseyhan canım düşük olurken veya bebeğin kalbi dururken bel ağrısınolur ama her ağrıyı ona bağlamamak lazım ben iki bebek kaybettim ikiside bel ağrılı oldu ama şuda gerçek ki hamilelik=bel ağrısı 😊 heleki bide erkekse daha daha çok ağrıyormuş kötü düşünme herşey güzel olsun inşallah 🙏🏻
Zehralismail Masalseyhan bende u haftalarda şiddetli bel ağrısı yüzünden acile gittim. Kendi dr umda aynı şeyi söyledi. Bel ağrısı kanamayla birlikte olursa düşük riiskidir. Korkmayın.
Ebru24 Masalseyhan kanama yoksa sıkıntı yok benimde oleydir karnım ağrırdı söledim doktoruma dedi içinde bi can var büyüyor sıkıntı yok dedi kanama olmadığı sürece:)))
Masalseyhan Bahara anladim canim gecmis olsun cok bu arada.. insallah birsey yoktur yarın da ikili testim var gidicem bakalim bide halsizlikte oldu umarm dedgn gbi insallah yoktur 😊
Masalseyhan Zehralismail cok siddetli degil sadece kalkarken agriyor cok sukur kanamam yok.. biraz olsa içimi rahatlattin canim tesekkur ederim😊
Ktlraynur İçini ferah tutacaksın Allah'ın izniyle inşallah cinsiyetini de öğrenirsin bir dahaki kontrole 🙂
Masalseyhan Ktlraynur allah razı olsun canim insallah 🙏🙏 yarin ikili testim var cinsiyet öğrenebilirmiyim blmyorm 😊
Masalseyhan Ktlraynur ewet öyleymiş ama kizdada oluyor değişiyor bu durum herkeste bakalim hayırlısı artık 🤗