Ikizdeniz canım normal usg de 12 13. Haftalarda tekini boydan sonra diğer tekini boydan görebiliyorduk ama bebekler büyüdükçe ilerleyen haftalarda normal usg de görmek imkansız. Doktor cihazı atıyorum bacağının oraya tutuyor burası ayakları diyor, baş bölgesinde gezdiriyor işte ölçüm almak için o kadar, usg resmi zaten olmuyor. Ama birde Ahmet Başaran a gidiyorum ya onun cihazı daha farklı o da bölgesel gösterdikten sonra sarı renkli olarak bebekler poz verirse boydan gösteriyor.