Syst33 Kızlar nub çıkıntısına bakarak cinsiyet tahmininde bulunan arkadaşlar vardı ben anlamıyorumda bakar mısınız (11+4) https://hizliresim.com/EOVDQg
Pinkbabe Syst33 Hiç emin olmamakla birlikte erkek gibi geldi bana canım çokta anlamam ama 😅 az kalmis ama öğrenmene de biz 12+1 de öğrendik Allah gönlüne gore versin canım 🤗
Syst33 Bahara canım hiç bilmiyorum bakalım kız istiyorum ama ilk çocuğum fark etmez cinsiyeti aslında hayırlı ve sağlıklı olsunda önemli olan o ama insan merak ediyor😊
Masalseyhan Rabbim gonlune gore versin insalah canm😊 bende 13 haftalığım daha cinsiyet ogrenmedim biraz zman gecsin diye 😊 ikili teste girdiinmi