Ustte kalsin diye yazıyorum erken fark.etmissin sukur bende gecen.sene mayis da 7 hftalik hamileymisim am fark etmedigim icin dis.gebelikmis ve tüpü patlatti acil ameliyata alindim sol.tupu aldilar ama senin erken oldugu icin igne.ile halledilir.ameliyata gerek.kalacagini sanmiyorum canim icini ferah tut sen Allah yardimcin olsun