Bana e bebekteki personel temassızlardan çok şikayet geliyor önermem dedi. Babam kardeşime zamanında 300 tl gibi bir fiyata almıştı ve malum bozuldu o kadar paralık cihaz. Bir de çok sağlıklı ölçmüyor temassızlar. Doktorlarda bile genelde hep kulaktan görüyoruz. Çok sordum kulaktan önerildi. Ben de kulaktan aldım. Bebeği uyandırıyor demiş arkadaşın biri, bebişin biraz uykuya dalmış olması takdirde bir sorun yaratacağını düşünmüyorum. Koltuk altından olanlar ise bebeğin huysuz olabileceğini de göz önünde bulundurursak biraz risk demek. O şekilde çırpınan çok bebek gördüm. Özet olarak kanımca kulaktan ölçülenler en iyisi, ben onlardan aldım e bebekten 150 tl gibi bir fiyata