Merhabalar bugün ikili test için dr gittim ultrason ile detaylı bakıldı herşey çok normaldi ama bir sorun var dedi “megasistis” olayı var dedi bebeğin idrar kesesi olduğundan büyük dedi persembe günü genetik test yapılıp cuma günü sonuca göre gebeliğimi sonlandıracakmış. Şuan berbat bir durumdayım belli etmemeye çalışıyorum ama kendimi sıkıyorum şuan. Böyle bir durumla karşılan oldu mu daha önce yardımcı olursanız çok sevinirim. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin..