Kızlar bendede aynı problem var maalesef 🙁 ne kadar kayısı incir sebze de yesem fayda etmedi hiç. Sürekli bi şişkinlik hissi çok kötü bişey yaşamayan bilmez bi bardak su bile fazla gelir.. bi taraftan da bebeğin gelişimi için yemek zorundasın 😞 doktorum bana dulcolax diye bitkisel içerikli bir hap tavsiye etti ayrıca vinalac yazdı oda bağırsaklarda faydalı bakterilere destek sağlayan bi hap. Devlet karşılamıyor 40₺ gibi bi fiyatı vardı galiba. Bunlarla geçiyorum ben gebeliğimi ıkınmak ve zorlamak istemiyorum bebeğe bişey olur diye korktuğum için