Mnevvr53 Birincisi bel fıtıgımdan sebep rapor çıkartıldı normalde normal olacaktı ama sezeryan olu verdi, ikincisi enfeksiyonum var üçünsücü 2 cm açıklığım var dörtöncüsüde tansıyonum çıkıyor 😕😕😕
Aysebkr1258 Mnevvr53 bendede bel fıtığı var da o yüzden sordum banada epidural yaptırabilirsin dendi kendimi genele hazırlamıştım hep birden epidurale döndü heyecan tavan