OguzKaganm Merhaba arkadaşlar Doğum için şehir hastanesini düşünüyorum. Ama hakkında yeterli Bilgi yok maalesef yeni açıldığı için. Doğum yapan var mı orada ? Bilgi verebilir mi acaba ? Doktor tavsiyesi bir de . Teşekkürler
Ftmemne OguzKaganm bugün okudum daha. Yeni normal doğum yapmiş. Ve çok memnunum yazmıştı. Doktor olarakta batuhan yazmıştı isim olarak. Özel hastane gibi çok konforlu diyordu.
Kalphanem OguzKaganm doktorları iyi güzel ben ora takipliyim , sadece doğum var yeni doğan bebek ünitesi yok dedi doktor maalesef , küçük bir sıkıntı olsa dahi Bebeği başka hastaneye yönlendirecekler
gokturknannesi OguzKaganm şehir hastanesi hakkında birçok posttpostta isminizi gördüm yeterli bilgiye ulaştığınız düşüncesi ile size sorayım dedim. Şehir hastanesinin hafta şartı var mi her hafta muayene için kabul ediyorlar mi bir de sancim başladığında gitsem kabul ederler mi acaba yoksa buranın takipli hastası değilsin mi derler
OguzKaganm İnşallajh sağlıkla bebeklerimizi alırız kucağımıza da gerek kalmaz yeni doğan ünitesine. 29. Haftamdayım bende az kaldıkça panik artıyor :)) kafamda deli sorular . Teşekkür ederim kızlar .
Ftmemne OguzKaganm amin inşallah. Postları incelerseniz bulursunuz. 2 doktor 2 stajyer ilgilenmiş hep moral verip destek olmuşlar
OguzKaganm gokturknannesi bu konuda kesin bir Bilgi sahibi değilim ama devlet Hastanesi statüsünde olduğu için kabul ederler düşüncesindeyim. Kaçıncı haftadasınız? En azından Doğumdan önce 1 kere gidin derim. Bilgilerinizi kayıt altına almak için.
gokturknannesi OguzKaganm şehir hastanesinde mi doğum yapacaksınız bir de yenidogan ünitesi gelmiş mi bilginiz var mi
Nrgl_ocl gokturknannesi ben 3 hafta önce gitmiştim doğumunu orda yapmak için muayene olmadan önce kayıt falan yaptılar yeni doğan ünitenin yok dedi doktor ona rağmen istersen kayıt açarız ben kaydımı actirdim ama orda doğum yapmicam😂
OguzKaganm gokturknannesi evet orda Doğum düşünüyorum 37+5 oldum ben. Yenidoğan ünitesi hala yok malesef.
papatyaannesi1996 Ama gelecek yani dimi yeni dogan ünitesi zekai tahir tasininca herkese hayırlı doğumlar 😇😇