Aysgeulburakk Kizlar 38 haftalik hamileyim suyum geliyor galiba durdugum yerde bacaklarimdan bişey akıyor tutamıyorum. Hiç sancim yok ama. Doktora gitsem suyumun geldiği anlaşılır mi? Ara ara geliyor.
deletedmom11 Aysgeulburakk 🤔🤔 doktora gitsen anLaşıLır çatına bakarLar açıLma warmı diye eğer su geLdiyse yatış yapıyoLar
Serdogrul Aysgeulburakk tutamıyorsan suyun grliyor olabilir. Aslında bende cogu kısıde okudum hep son dk ya kadar bekleyip öyle gittiklerini. Ama benım içim rahat etmezdı suyum bıterde bebege bı zararı olur dıye. İhmal etmemek lazım. En azından için rahat eder bence doktora gitmelisiniz
deletedmom11 Aysgeulburakk hayır bekLeme bazı kadınLarda sancısız açıLma başlıyo 4-5 oLunca sancı başlıyo noLur noLmaz sancın geLseydide suyun geLmeseydi bekLe derdim bende su geLene kdr ama su geLince gözetm aLtnda tutuyoLar ya ama istersen bi duş muş aL zaman geçir bi kaç saat sonra git ama sabaha kdr bekLeme tabi beLki sabaha doğurursun
deletedmom11 Serdogrul su hemen bitmiyo benm gece 11:30 da geLen suyum ertesi gün öğLeden sonra 12:30 da doğum yapmştm su bitmesinden korkmayın da açıLma ne aLemde onu biLmek içn gitmek Lazm
deletedmom11 Serdogrul su geLirken düzenLi çatına bakıyoLar sürekLi akıyo sen bitti sanıyosun bitmiyo haLbuki su bitene kdr açıLmada açıLmış oLuyo zaten su biterken kan geLmeye başLıyo o zmn da doğum başLıyo