KıZlar ben 30 Nisa’nda kürtaj oldum,ilk adetimi Haziran 1 de geçirdim,yumurtlama günüm 17 siydi,yani dün,tabi biz adet bitimi korunmasız ilişki yaşadık her seferinde,dünden beri sık idrara çıkıyorum,şişkinlik var karnımda,hafif Ağrı’da var. midem tuaf bulantı gibi?Bu kadar kısa sürede hamile kalınır mı?kalınsada belirtileri olur mu?