SelmAlper bendede var canım ama o söylediğin hiç takip etmeyenler ,farketmeyenler ,ilaç kullanmayanlar değeri çok yüksek olanlar içinmiş bu sorunu yaşayan çok fazla insan var bebegin haftasıylada uyumluysa kafana takma bende ilk başta netten okuyunca üzülmüştüm ama bi çok kadın var gebeliğe bağlı troit sorunu yaşayan ve gayrt normal çocuk doğuran