Kivilipastaa Kızlar çok enfeksiyon varmış günde 3 lt su dedi doktor ve Aksef verdi düşük riski korkuttu açıkcası aynı durumdan muzdarip olanlar bu yüzden düşük yapan olmadı dimi ben şuan 16+1 im 👀
eylulvari Kivilipastaa su için bol bol sık sık iç çamaşırı değiştirip ilişkiden de uzak durun bu süreçte. bende de vajinal enfeksiyon var gebeliğimin başından beri. hiçbir ilaç düzeltmedi çok şükür 35. haftayı gördük. içinizi ferah tutun 🥰 bizden daha güçlüler onlar ve rabbim nasip ediyorsa bir şekilde tutunuyorlar.
Kivilipastaa Goncaa3 değer olarak yazmıyodu kuzum pozitif yazıyodu sadece doktor bilgisayardan görebildi ama heralde değeri
Kivilipastaa Düşük yapmana bile sebeb olabilir dedi kontrol oldugundan mı nedir ultrasonla bakmadı da bugün
Goncaa3 Kivilipastaa canım bende de idrar yolu enfeksiyonu var çoğu gebe yaşar zaten. Şu anda bende aksef kullanıyorum ama bana az bi enfeksiyon var dedi. Değerini bilseydim karşılaştırırdık.
Kivilipastaa Goncaa3 pozitif yazıyo sadece negatif olması gerekiyo Doktora soramadım değerim kaç diye neden bu kadar yüksek dedi antibiyotik yazdı hemen
Kivilipastaa eylulvari ya tutunsun yavrucuklar başka ne isteriz ki 🥰 ozaman suyla yaşamaya başlıyoruz ✋😂
Goncaa3 Kivilipastaa Olsun canım sen takılma elinden geleni yap ilaçlarını iç bol şu iç taktir Allah'ın. Bu arada ilacı günde kaç defa yazdı
Kivilipastaa ellfffffey düşüge sebeb olabilir dedi bu haftalarda da düşebilir mi bebek biri yardımcıı olsun 😳