zcolak Ea7972 erken zaten canım bende 14 haftalık oldum bende almadım ki bence bu haftalarda almamak en güzeli
yigitmom_ Ea7972 17 haftalik hamileyim sadece az biraz gobegim cikti ve goguslerim büyüdü kilo o haftalarda alinmaz aksine veren var
Dorukunannesi95 Ea7972 19-20. Haftadan itibaren aliniyor genelde canim ben 20 haftalik oldum 2 kilo bike almadim daha
d190516 iremasanceylan bünyeden bünyeye değişebiliyo 😊benim kilo alımım durdu Bayadır söylenenin aksine normalde daha hızlı Almam gerekirken 🙄3 5 haftadır aynı kilodayım ilginç bi şekilde
iremasanceylan Ea7972 Ben de o haftalarda hic kilo almadim 4.aydan sonra almaya basladim.Neden kilo almak istiyorsunuz🤔😄
iremasanceylan d190516 En iyisi fazla kilo almamak 🙂Catlaklarim olmaya basladi gordukce moralim bozuluyor🙄
d190516 iremasanceylan kesinlikle öyle 😊benimde var kasıklarımda minik minik çizgiler halinde ama hiç bişey kullanmadım ben ne krem ne bebeyağı 🤦♀️
Nazlisezgin Ea7972 valla benim gibi sürekli yersen alırsın canım 20 haftalık olduk bugün doktor kontrolünde farketrim ki 8 kilo almışım 🤤🤤
iremasanceylan Ea7972 Ben de 48kiloyla hamile kaldim simdi 59kiloyum ben de diyordum kilo aliyim diye ama keske almasaydim zayif oldugumuz icin birden cok kilo alinca her yerimiz catliyor 🙄
iremasanceylan d190516 Ben krem kullaniyorum ama bacaklarimda goguslerimde kalcada baya catlak oldu.Simdiden lazer tedavilerini arastiriyorum dogumdan sonra kurtulmam lazim😄