Nur19 Behiye07 merhaba canım birşey sorucam ben 34 cu haftamdayim gittigm hastanyi degistirme durumum var dogum icin esenler kadın doğumu düşünüyorum acaba bu haftamdan sonra kabul edermi beni doktor haftam yaklaştığı için.
Bsyldrmdlk Esraannee ilk 3 ay esenler kadın doğuma nagehan hanıma gittim. Küçük Suriye gibi. Onlardan sana sıra gelmiyor. Doktor 3 kişiyi birden odaya alıyor bebeğe bakıyor açıklamada yapmıyor. Memnun kalmadım özele geçtim.
Esraannee Bsyldrmdlk en nefret ettıgım sey ben bıde pınpırıklı Bı insanım bana herseyı acıklama yapması spylemesı lazım o konuda songul hanımdan Allah razı olsun guneydekı a dan z ye hersey soyluyor
N_e_s_e Bsyldrmdlk napsınlar çok kalabalık mecbur almaya bı yandan bebeğimin pek sıkıntısı olmadığı için ben çok sorun etmedim
Esraannee N_e_s_e cok memnunum doktorum songul hanım ama işte tahliller falan cok pahalı gelıyor sureklı gıdınce bıde
ikicocuklubiranne Esraannee hamilelikte değil düğün öncesi kontrol amaçlı gitmiştim o kadar ilgisizler ki içeride 5 dk kalıp muayene olamadım. Hiçbir şey yok deyip gönderdi. İçeri birden fazla kişi alıyorlar. Suriyeliden geçilmiyor resmen. Onlarla ilgileniyorlar bizim için açılmış bir hastane gibi değil
kimsebilmesindiye belgin esenden aldum ben randevuyu ona iyi demislerdi. ya su suriyeli dediniz ya ben sinir oldum.heryerde bizd3n onceler ya .insallah dr bana ters davranmazda kavgasiz gurultusuz çıkarım
Bsyldrmdlk N_e_s_e bebeğin bi sıkıntısı olup olmadığınıda o hızlı bakmaktan anladıklarını düşünmüyorum bakması 10 sn sürüyor 🤷🏻♀️ Anlıyorum kalabalık ama gebelik bence özel bir şey insan duymak istiyor.
kimsebilmesindiye Bsyldrmdlk kalabalik olabilir ama ona gore hasta sınırı koysunlar.baska yerlere yinlendirsinler onlar icin başka bir yer açsınlar ev sahibi iken misafir gibi olmasak iyi.hakkim ne ise onu uygulasinlar