Bugun doktor çatı muayenesi yaptı psikolojik olarak kabullenemediğimden birazcık acı çektim. Kızlar kasmayınca eminim ki hiçbir insanoğlu o acıyı hissetmez... Yetmezmiş gibi birde sıfır açıklık 😩😩 Ne hayallerle gittim ama moralmen çöküş yaşadım. Acıklık sagladıgını düşündüğüm hurma ananas sguat merdiven yürüyüş sıcak suyun içinde oturma hepsini denedim ama olmamış 🧐 Babasının gelmesini mi bekliyor napıyor sıpa😂 sıcaklar bi yandan agırlastım vucudumu kaldırmakta zorlanmam bi yandan 😏 Napcaz böyle Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏻