Adanur 6 haftalık gebeyim yeşilimsi akıntım var. GYNO-LOMEXIN 600 mg Ovül Diye bi fitil verdi doktorum. Ama fitiller gebelikte eskiden düşüğe sebep olur diye duymuştum. Bilginiz var mı veya bu durumu yaşayıp fitil kullananan var mı ?