Merveogz hiç korkma benimki de 3 hafta önde gelişimi tek sıkıntı normal doğurman biraz zor olur kilosu 4 ü geçerse, ben başından beri normal Doğum istedim ama kilosu 4 ü geçeceği için Cuma yatışım yapılacak sezeryan olucam bebişte sıkıntı çıkmadıysa şeker falan çıkmadıysa detaylı ultrasonda korkma 38+0 haftadayım 38+4 e Doğum olacak bi sıkıntı olmazsa stres yapma boşuna bebişte etkilenir