Gebe-kdn88 Kızlar 13+4 haftadayız ilk gebeliğim karnımın içinde tuhaf bi kasılma var seyirme felan değil resmen sanki toparlanıp karnımı delmeye çalışan bişey var bu bebekmi değilmi çözemedim . Bu haftalarda böyle hisseden oldumu korkuyorum 😔
FindiksMom Gebe-kdn88 kas hareketidir o haftada bebek daha el kadar değil öyle bişeyi yapamaz yapsa da hissetmeniz mümkün değil
Poyraz_yusuf Gebe-kdn88 canım rahim genişliyor muhtemelen budur korkma bebek daha çok küçük hareket hissetmen mümkün değil.. ağrı oluyorsa da korkma kanama gelmediği sürece cunki rahim genişliyor bebek yerini aliyor 😘😘😘
Deniz_ruzgar Gebe-kdn88 hissetmezsiniz diyenlere aldirmayin imkansiz degil normal o bebek çünkü yeri geniş elinizden bir balığın kaydığını düşünün öyle birşey o haftalarda hissetmeniz. 13 haftadan itibaren hissettim ben büyük oğlumu ama bu hamileliğinde 20 haftada hissettim. Her hamilelik ve her kişi bir degildir. Ne mutlu size🙏
Melekkirbas Gebe-kdn88 rahim genişliyo ondan cnm.benim daha yeni geçti.16 haftaligim.dinlen bide yorma kendini yorulduysanda bebek sinyal veriyo yat diye
Gebe-kdn88 FindiksMom Poyraz_yusuf doktorumla görüştüm aynen szin gibi ddiler önmli bişey değilmiş ya en cok ona sevindim saolun🙏
Gebe-kdn88 Deniz_ruzgar en azından kötü bişey değilmiş onun için çok sevindim 😊🙏 umarım bebeğimin hareketidr 👼🏻😊