Arkadaslar başına gelen varsa yazabilir mi ? 17 haftalik hamileyim ve bu sabah kasiklarimdan göbek deligime dogru bebegimin çıktığını hissettim ilk hareketi diye cok sevindim😍 Ama sırt üstü uzanirken bu 3. Olacak ayni seyi tekrarliyor göbek deligime dogru cikip orada kendini kup kuru ediyor sagima veya soluma döndüğümde normale dönüyor gibi . Neden böyle oluyor acaba