papatyaaaaa Yunusilan ben hep korkmuşumdur ama evet kolaymış ama şuan açıklığımın olmadığını söyledi 😐
papatyaaaaa Beyaz1 alttan parmakla bakılıyor çatın müsait ise normal doğum yapabiliniyor bide açıklığa bakılıyor
Beyaz1 papatyaaaaa bi o eksikti zaten her kontrolde alttan bakıyorlar bide parmaklayacaklar yanı artık 🤨
Beyaz1 papatyaaaaa ben Almanya’da yasıyorum tatlım buradaki kontroller hep alttan hiç karindan bakmıyorlar bide yetmiyor gibi ellerini sokuyorlar kontrole gitmeye korkuyorum kötü oluyor
papatyaaaaa Sryilknr benim çatım hakkında bilgi verilmedi sadece çok kasıyorsun kendini dedi doktoruma bilgi verildi haftaya gene gidicem büyük ihtimal doktorum bakacak bu sefer 🙄
papatyaaaaa Beyaz1 ya oda ne kadar stresli sürekli sürekli ben bugün saatlerin ilerlememesi için dualar ettim ama oldu bitti seninki daha zor her defasında hep stres 😐
Kircicegi Bugun bende oldum evet korkulacak bisey degil illaki azda olsa aci oluyor ama tabiki geciyor. Acikligim yokmus ama yumusama varmis. Yumusama olduktan ne kadar sonra dogum oluyor bilginiz varmi yada ne kadar sonra açıklık olur
papatyaaaaa Kircicegi benimde açıklığım yok yumuşama hakkında bişey demedi sadece sürekli yürümemiz lazım açıklık olsun diye
bilnazo68o Kircicegi yumusamayi ögrenene kadar iliskiniz oluyomuydu acaba. Yumusama iliskiyle anlasiliyormu .bi bilgniz varmi
Kircicegi papatyaaaaa evet ben pek yürüyüş yapmıyorum bundan sonra yapmaya basliyim. Siz gunde kac dakika yürüyorsunuz
papatyaaaaa Kircicegi 😁😁 ah yavrum benim ben daha yeni başladım yürüyüşlere 1 saat falan yürüyorum oda akşamları geç kaldım yürüyüşlere ama evde çok kıpır kıpırım umarım işe yarar yorulana kadar yürü sen