Merhaba! Güzel anneler nasılsınız ben 30-4 günlük hamileyim benegim 1700 gr su az ve cok asagıda sürekli ytym progestn alyrm alttan vitamin ve enox kan sulandırıcı kullnyrm bebegimi bi 3 hafta falan bekletmek istyor doktor orduluyum bu arada kğveze girer mi ne olur bilgi verin bana 😞 3.gebeliğim ve sezeryan hep