fadimdurmus Hamişler burda okuyorum sırt üstü yatılması bebeğe zararı oluyomuş gibisinden neden ve kaçıncı haftadan sonra zararı oluyomuş ki biz 16+1iz daha 30 lu haftalar için mi sakıncalı acaba bi bilgisi olan var mı
defne55 fadimdurmus kan akışı yavasliyormus galiba ondan bende öyle duymuştum bende 18 haftaligim ama doktorum banada yasakladi
Nur___ fadimdurmus kan basıncı ile alakalı bişey zaten karnın büyüyüp baskı yaptıkça sırt üstü yatmak istemeyeceksin kendini sola yatmayacak alıştır bence 🌼bebek ve kendin için
Weewe fadimdurmus 33. Haftaya girdim, sırt üstü yatınca nefesim kesiliyor. Hatta geçen gece sırt üstüne dönmüşüm, tıkanıp sıçrayarak uyandım :/
Sebogelin Karnın büyümeye başladığı haftalarda tam haftasını hatırlamıyorum ama sanırım 18-20den sonra sağa ya da sola yatmak lazım. Bebeğe giden kan akışı azalıyor ve annenin kalbi daha çok çalışarak organları yoruyor bu sebeple sırt üstü yatılmamalı
theo sırttan geçen ve bebeği besleyen ana damar var. sırt üstü yatınc o damar rahminle omurgan arasında sıkışıyor ve bebeğe giden kan azalıyor https://images.app.goo.gl/Ebgmk4ZBpYatnAcYA