4 aylik falandim sanirim yanlis hatirlamiyorsam. 140 lira falandi. Ama aldigi parayi hakediyor. Benim 4. Aya kadar olusmus gobegimde ve yan tarafimda birer catlagim vardi. Onlarin ilerlemesini durdurdu ve digerlerinin cikmasini engelledi. Bu arada doktorumun soyledigine gore ne yaparsak yapalim cikacakmis. Ama bi harita gibi olmak var bir de az cikmasi var.