genc-anne benimde 7. Haftada oldu hemde çok şiddetli oldu 4 gün hastahanede yattım şuan 14. Haftadayım henüz yeni kesildi lekelenmem bu haftaya kadar aşağı yukarı hep yattım ve hergün progestan iğne vurundum şimdi iğnem 3 günde bire düştü çok şükür , bebeklerim çok şükür iyi durumdalar. Benim kanama alanımda çok fazlaydı dr bebeğin kesesi büyüdükçe kanama alanına baskı yaparak orayı yok edecek dedi öylede oldu sabredin ve dinlenin