Başta dilek hanıma gidiyodum. Sonra o çok yoğun oluyodu yeterince ilgilenmediğini düşünüp Ayşe hanıma başladım şimdilik iyi gidiyo. Ama ben kontrollerimi bu hastane de yaptırıp doğumu numune hastanesinde düşünüyorum kuzenimde arkadaşımda memnun kaldılar numuneden.