Elif_sahra60 Kızlar merhaba 7+4 hamileyim ve inanılmaz bi gaz sorunu yaşıyorum sizler bu konuda neler yapıyorsunuz tavsiyesi olanlardan rica ediyorum yardımcı olun😔
lokumveannesi Elif_sahra60 bir bardak suya bir çay kaşığından az karbonat ekleyip içiyorum ben. Rahatlatıyor. Bir deneyebilirsin
1ogrencianne Elif_sahra60 kimyonu suya karıştırıp içiyorum. Şu sıralar çok muzdarip oluyorum bu durumdan kimyon da bağırsaklarımı bayağı çalıştırıyor sanırım. Başka yol deneyecek gibiyim ben de 🙄