1melekannesii 3 Aydan sonra zor kalmadığın sürece yapılmıyor Canım ama illa ki yapılcaksa 3 Aydan sonra benimde hamile kalmadan önce dolgum vardı hamile olduğumu öğrendim şuan geçici dolguyla idare ediyorum sabredicem 6 ay ben inşaAllah tabi. İstersen doktoruna sadece geçici dersen iğne falan yapmadan oraya ufak bişey yapıyor