Arkadaşlar dün doktor eliyle muayene ederek nişanımı getirdi dünden beri akıntı ile karışık kan geliyor ve kasık ağrım var bugün tekrar gittim ve sancı fln çıkmadı doktor yarın gel yatışını yapalım dedi suni sancı verecekler yarın tam 40 haftalık oluyorum sizce yatış yapayım mı kendi sancım gelir diye bekleyim mi