Esrabrhkl ama ben metrolife hastanesinde Bülent sezgin var ona gidiyorum gerçekten odaçok iyi bir doktor urfada ün salmış bir doktordur yani doğumuda orda yapacam insallah gerçekten birkaç tanıdığım Bülent beyin yaninda doğum yaptı doğumları çok estetik oluyor eli çok hafif instagram hesabi var hatta girip bakabilirsin