Merhaba kızlar 26 yaklaşık 27 haftalık gebeyim akıntım 2 gündür ara ara açık kahve tonunda geliyor doktora gittim bebek biraz Aşağıda dedi progestan iğne yapıldı ve progestan hap verdi erken doğumu önlemek için başından bu tarz bişey gecip sonuna kadar gelenler lütfen fikirlerinizi yazın çok tedirginim