eslemalt123 canım hic panik yapma benimde baya yüksek ckti ama ilac tedavisiyle hemen kontrol altna alındî. Her ay rutin kan verip baktryorum degerlerime. Cok sükür bebegimde bende iyiyim. Bi cok yasak koymustu doktor bana yeme etme diye. Bebegimin özürlü olacagni söylemisti. Oysa durum hicte öyle degil sadece bizlerin canni skyorlar. Sende ihmal etme sakn.