ilkbahar_23 25 haftalık hamileyim 23. Haftadan bu yana göğüslerim akıyor. Bu kadar erken başlaması normal mi? Doğuma yakın olur diyor herkes 🤷♀️
Hll ilkbahar_23 olabiliyor canım😊ilk gebeligimde erken gelmisti akıntım.Kaşntı var mı peki uclarnda? Bende deli gibi kasnti var😒
RabiaMm ilkbahar_23 canım 26 haftalığım iki haftadır bende de bir göğsümden sıvı geliyor. Ayrıca kaşıntı yok ama ciddi anlamda gözüm dolacak kadar ağrı sızı var 🤦🏻♀️
ilkbahar_23 Hll bi ara çok yoğun şekilde kaşıntı vardı ama kurdeşen döktüm ona bağlı olduğunu düşünüyorum. Onlar geçince kaşıntı da geçti ama ara ara uçlarda çok acı veren bi kaşıntı oluyor. Kaşısam canım acır kaşımasam bi dert öyle kıvranıp duruyorum 😄
ilkbahar_23 RabiaMm bende ağrı yok çok şükür ama kaşıntıdan ağlayacak duruma geldiğimi bilirim bende ☹️ Rabbim şifa versin 🙏