Kızlar aranızda benim gibi uzun süre gebelik yakalayamayanlar vardır. Öncelikle soyleyim bende 1 yıldır uğraşıyordum elim hep boş kalmıştı. Ovulasyon testiyle tanıştım tam 4 ay yaptım sonuç yine negatif olunca doktora gidip detaylı muayene oldum rahim filmim çekildi aralık ayında rahim içi yapışıklık çıktı yoğun enfeksiyonun vardı fitil kullandım prolaktinim yüksek çıktı ve troit sorunum vardı hepsi için ilaca başladım mart ayında gebelik oldu ama kimyasalmis kendiliğinden düştü üstüne 2 ay daha gebelik olmadi doktorum haziran ayında da kalmazsan gel aşılama için konuşalım artık dedi 28 yaşındayım bu arada. Neyse sonra şubayanlara özel macunu keşfettim eşime ve kendime aldım ve ovulasyon testine başladım sonuç kutu bitmeden hamile kaldım bugün keseyi gördük çok şükür daha kalp atışını duymadık ama ise yaradığını görmüş oldum diyeceğim şu tavsiye ediyorum bazen kocakari ilaçları da işe yarıyor. Yaradan tüm isteyen herkese nasip etsin 💙💜