Merhaba hanımlar. Ben 38+3üm. 2-3 gündür günde bir kaç defa karnımda yorgunluk hissediyorum. Sanki böyle 50 mekik çekmişim. Yorulmuşum gibi. Ay çok yoruldum diyip oturuyorum. Önceden tek tük hissederdim ama bu hafta daha yoğun hissettim. Tuhaf geldi. Sancı desen sancı değil 😄 Keşke olsa.