Skn23 Kızlar 13+4 alttan vajinal sancım oluyor batma gibi sizce niye benim gibi yaşayan varmı ? İnternetten baktım ilk gebelikte normal yazıyordu rahim genişlediğinden ama ne biliyim tek ben mi yaşıyorum bunu içimi ferahlatmam lazım 🙄
Duuyguum Batma değilde baskı gibi bişe hissediyordum dr a gittim ultrason danda baktı alttan da muayene etti sorun yoktu canım olabiliyormuş karnım da ağrı da vardı benim bide
Skn23 Duuyguum benimde karnım ağrı vardı baktı ultrasyondan birşey çıkmadı 4 gün falan önce de alttan alttan ağrım devam hala anlamadım
Hllswm 14 20 arası genellikle oluyor cnm benimde olmustu korkuyordum sürekli soruyordum doktora 21den sonra gecti cok şükür🙏😍
Duuyguum 14\4 sen ? Ya bu arada yaklaşık bir saattir sağ kasığıma ağrı giriyor ayaktayken olmuyor canımı acıttı biraz şimdi geçti ama kımıldasam ağricak gibi Skn23