dilek1 Hayırlı akşamlar kızlar bir kızımız olucak inşallah ve biz iki isim arasında kaldık. Sizce alya mı daha güzel ceylin mi ? 🤔
PembeLia dilek1 Alya o kadar çok olacak ki heryer alya dolacak sanırım daha farklı seçenekler bulabilirsiniz isterseniz. 😌
bebiss1 sahabe isimleri koymak güzeldir ve sahabe kadinlarin hayatini koyacagimiz isimde olan sahabe hanimin hayatini 9 ay bebegime anlatacamm Sümeyrâ. 😍