Alarasel canim benimde akintim var 17 haftalik hamileyim. Beyaz ve bazen sakız kivaminda oluyo dr a soyledim enfeksiyon vardir dedi GYNO-LOMEXIN 600 MG OVUL fitil verdi 3 günde bir koyuyorum daha ilk koymamda hemen etki etti gibi bende senin gibi gunde kac sefer camasir degistiyodum. Umarim faydasini gorurum. Bebege gecermi diye bi arastirma yaptim kullanan gebelerde bazilarinda kasinti yapmis bende bisi yok daha. Bi sikinti olmamis enfeksiyon ve mantar hem bebek icin hemde bizim icin oldukca tehlikeli. Akintinin yumusta aki kivaminda ve şeffaf olmasi gerekiyormus. Camasiriniza dustugunde renk degistiyosa ve kokuluyla bi iyi degilmis mutlaka danis kadin dogum dr una