Deletedmom3342 aynen canım o yüzden benimde doktorum geneli önermedi..spinalde kendinisde oluyorsunuz ayılmaya uğraşmıyorsunuz bi de gidişata göre sakinleştirici veriyorlar bebek çıktıktan sonra kesin veriyorlar söylüyorlar zaten..acı da genelde anlatılan gibi olmadı uyuşukluk geçince hafifçe adet sancisi gibi ağrılar oluyor şiddeti artınca da söyledim ağrı kesici yaptılar rahatladım yani öşle dayanılmıcak derecede ağrılarım olmadı spinalden memnun kaldım..sonrasında tabiki harekt ettikçe dikiş acısı oluyor o da normal artık