Ben 31+4 de Doğum yaptım. 35 gün küvözde kaldı bebeğim. Geçen Cuma çıktık. Nasıl bir süreç geçireceğiniz bebeğe göre değişiyor benimki solunum cihazına bağlandı falan . Bağırsak enfeksiyonu geçirdi. Ama aynı haftada doğup hiç bir desteğe gerek duymayan bebekleri de gördüm. Korkmayın. Atlatıyorlar çok güçlüler: