annemsii ya mecburen gidiyorum işte... odaya giriyorum 5 aylık hamileyim bütün önceki ay takiplerimi kendisi yapıyor bana her seferinde diyoki gebemisin sorumsuzluk var biraz evet..yeniçiftlikte oturuyorum başka seçenek yok çorluyada randevu bulunmuyor ..tekirdağdaki özellerrr diğerlerine göre aşırıııııı pahalııııı gereksizzz.