Ecrinsifaannesi Slm mutlu annelerimm bel fitigi rahatsizligim vardi 2 senedir bi sorun yasamiyodum ama 19+2 gunluguz biz bebisimle cok sık bel agrilarim var migde bulantilarim tekrar basladi kasik agrilarim var sizce korkmalimiyim.??
Yesimmm93 Ecrinsifaannesi bu gibi durumlarda agrı normal canım benım arkaşımda Doğum yapmak üzere onunla fıtık agrısıyla başı dertte istersen bi beyın ve sinir yada fizik tedavıye git ama hamilesin diye ilaç veremezler egzersiz verir basitlerinden birazda olsa rahatlatır seni bide ayak altına sıcak su koy bendede fıtık var ayağıma vurduğunda öyle yapıyorum
Didemalkanendik 7-8 yıldır fıtığım var oğlumda hamilelğimin son aylarında ağrım oluyodu bunda 12 haftadayım ölüyorum ağrıdan yatamıyorum gezemiyorum uzmana gidiyorum ilaç vermiyor napıcam bilmiyorum
Ecrinsifaannesi Didemalkanendik benm 19+2 ama karnimda cikmadi aksine kilo veriyorum ama dedigin gibi canm uyku bile tutmuyo agridan geberiyorm bende 😑 anne olmak kolay degilmis 😊😊😉