Merhabalar, kulaktan ve alından ateş ölçerler aşırı pahalı geldiği için çubuk (koltuk altından ölçen) ateş ölçer almayı düşünüyoruz. Eczaneden aldığımız (10 15 e almıştık) bir tane var evde ama çok uzun süre beklemek gerekiyor. Biz yetişkinler bile sabredemiyoruz, hele de atesimiz varsa. Ben ebebek'te weewell marka 10 sn de ateş ölçtüğünü söyleyen bir ürünün yorumlarına baktım, o da yanlış olcuyor diyorlar, memnun değil kimse.
Özet olarak: Kısa sürede (10 sn gibi) ateş ölçen, fiyatı 50 lira altı bir ürün arıyorum. Bilen, kullanan varsa marka model yazabilir mi?