Alpalp 35 haftalık hamıleyım uc dort gundur adet agrısı gıbı agrım gelıyo gıdıyo kızlar bu durum normalmi yaşayan varmı etrafımdakıler göz ağrısı dıyor ama ılk hamılelıgım olunca emın olamıyorum endıselenıyorum
Achilles Alpalp bende 35+4 oldum gecen hafta nişanım geldi bir gece de hastanede kaldım ciğer geliştirici iğne yaptılar erken doğum riskim var diye iki haftadir da ağrılarım devam ediyor
Alpalp Htc70 hmm geçmiş olsun cumartesi randevum gıdınce soylicem doktorada erken dogumdan korkuyorum
Htc70 Alpalp tesekkur ederim canim tabi herkeste aynisi olacak diye bir sey yok ama butun ihtimaller akillara geliyor iste. Sende icini ferah tut haftan gayet guzel
Irono 20 dk once bende ayni postu attim bende 35 haftaligim ama olur byle seyler diyo etrafimdakiler bende korkuyorum erken dogumdan en iyisi doktora gtmek