mercimekkkannesi Feminel16 biz de rima koycaz nasipse kızım gelirse 😍 39+1 ke bekliyoruz hayırla doğsun sağ sağlıcakla
OguzKaganm Bizde karar veremedik Amine Nisa Zeynep isimleri şimdilik aklımızda :) bende bekliyim burda.
Mutlulu Feminel16 Bizimde kızımız olcak Nasipse🥰 Yade veya Yeda koymak istiyodum ama Deren Ada koycaz sanırım 😂 nasıl ?