BeyzaMgz yaa 1 kere akıntın olduysa o yerleşmedir garanti hemde kahverengi kesin yerleşmedir benim baya pembe kırmızı oldu sinirim bozuldu daha önce bi tanede kaybettim ben çok fenaydım dr dan allah razı olsun dediki kızım ağlaman ömrünü bi gün uzatmıycak kaç gün kalbi atacaksa belli sen tedbirini al takdirini allaha bırak. Sonra rahatladım inan kanamam bile düZeldi ama vitaminimi düzenli aldm hergün 4-5 ceviz yedim hep sırt üstü yattım ayaklarımı yükseğe koydum gece sola yattım. Bide kabız olmamaya çalıştım bi kere o yüzdende kanama oldm onada dikkat et gerisini allaha bırak ✌✌