Ayseguul Açılmam sancım olmadığı için doktorum gece yatışımı yapıp propess verceğini söyledi bu şekilde ilaç alıp açılması olan var mı işe yarıyor mu gerçekten
Findik92227 Ayseguul Evet ben 40+3 te o şekilde doğum yaptim daha da bekleyebilirdik ama suyu azaliyordu ve hiç sanci açılma yoktu suni şancı almadım sadece propesle kendi sancılarım başladı