Gams Arkadaslar merhaba, yeni üyeyim ve 6 haftalik hamileyim. Doktor son kontrolümde rahmimin hafif kalp seklinde oldugunu söyledi. Erken doguma sebep olabilir dedi. Endiselendim biraz.Böyle olan yada bilgisi olan var mi?
Elo Gams benim de öyle ama hafif denmiş size nasıl oluyor anlamadım? Ultrasonda rahmimi tam ortadan ikiye bölen bir çizgi gördü doktorum septum deniliyormuş. Erken doğum ve düşük riski yüksek dedi bana da. Şuan 14+3 teyiz bakalım ne olacak..
Gams Elo ben de tam anlamadim nette de cok fazla bilgi kirliligi var neye kime inanacagimizi sasirdik. Surekli doktor kontrolunde olmak gerekiyormus sanirim. Insallah tam zamaninda dogumlar gerceklesir. Tek temennim o
Elo Gams evet kontrol şart ama her hafta da gidemiyorum hastaneye aydan aya gel sıkıntı görünmüyor şuan dedi doktorum rahatladım. Evet tam zamanında sağlıkla gelir inşallah bebişlerimiz 🙂