Bende gidiyordum 12 haftadan sonra vazgeçtim sıra bekleyip artı 100 tl muayene parası verip kontrol hakkımız olduğu halde randevu oluşturmuyorduk çok yoğunlaş yasemin hanıma gidiyordum ilk hamileleğim ve ilgi sıfır bilgi vermesi gereekn şeyleri ben kendim bir sonraki muayene de soruyordum araştırıp bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine medipol çamlıca hastanesine gidiyorum ve sedef binöz doktorum ilgi herşey mükemmel muayene 50 tl konuşma ses tonu muhteşem tereddütsüz odadan çıkıyorum