Snmissi İlk olarak oğlumuzun odasını almakla başladık bugün 28 haftalık olduk daha giyim olarak bişe almadık.Odamızı nasıl buldunuz rengi gri olacak İstanbul modoka soho Kids den aldıK https://hizliresim.com/lQk3MX
Snmissi tugcakkn tugcakkn biraz pahalıya patladı oda bize ama dedemizin hediyesi aksesuarlarla birlikte 10 bin tl
Snmissi Ps15 teşekkür ederiz bikaç modelde kararsız kaldık ama yatağı büyüdüğü için bu modele karar verdik
Zuhresule laisa canım maddiyattan dolayı mi öyle dedin? Eğer öyleyse ben kızımın odasını yaklaşık 800 TL ye yaptım
Rdk Snmissi çok güzel allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin keşke evim 1+1 olmasaydı bende oğluma böyle güzel oda yapabilseydim
Snmissi Rdk çok teşekkür ederim ☺️ inş önce büyük bi ev sonra çok güzel bi oda nasip eder Allah inş 🙏☺️
laisa Zuhresule yok maddiyattan değil canım ya biz memuruz tayin durumumuz olduğu için oda yapmamaya karar verdik
Snmissi İstanbuldan aldık mağazanın adı soho Kids ilk torun olunca kesenin agzını açtılar saolsunlar begendiğimizi aldılar
Mutlulu Snmissi canım çok beğendim güle güle büyüt bebeğini🥰Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ne kadar. Sakıncası yoksa Tuttu acaba? Bizde 18haftadayız ama bi araştırmak istedim çilek mobilyadan baktım bi iki model beğendim ama.